ارسال SMS

چرا تبلیغات اس ام اسی ؟

در زندگی امروز، ارتباطات مانیز دستخوش تغییرات شده اند. موبایل ما بیش از هر وسیله ای در دست و همراه ماست و تقریبا از زمانی که از خواب بیدار می شویم تا شب هنگام تلفن همراهمان را از خودمان دور نمی کنیم. به همین دلیل است که بهترین بیلبورد تبلیغاتی و وسیله اطلاع رسانی در دنیای امروز بهره گیری از امکانات این وسیله است.

 

SMS Marketing و تجارت بر مبنای بازاریابی پیامکی یکی از عادی ترین و پر کاربرد ترین شیوه های تبلیغاتی در کشورهای پیشرفته است و چند سالی است که ما ایرانیان نیز از این ابزار اطلاع رسانی در بازاریابی و تبلیغات نیز استفاده می کنیم. در یکی دو سال گذشته این ابزار تنها در دست شرکت های بزرگ مخابراتی بوده است و اشخاص حقیقی و حقوقی معدودی می توانستند با پرداخت هزینه های گزافی به این سازمانها، از امکان استفاده از این ابزار بهره مند شوند. اما امروزه پنل های ارسال و دریافت پیامک با پرداخت هزینه ای بسیار کم و حتی رایگان می تواند در اختیار صاحبان کار و سرمایه و ارائه دهندگان خدمات قرار گیرد.

 

برگزاری نظرسنجی ها و رای گیری های مبتنی بر پیامک، تبلیغات، اطلاع رسانی، یاد آوری زمان های خاص (مثلا زمان باز گرداندن کتاب به کتابخانه) ، اعلام نمره دانش آموزان و دانشجویان، پاسخگویی خدمات پس از فروش، ارسال و دریافت کدهای فعالسازی نرم افزارها، ارسال پیامک متناظر با نام و مشخصات مخاطب، ارسال گروهی از روی لسیت شماره ها، ارسال پیامک برای تبریک (تولد، سالگرد ازدواج و…) به کارمندان، پیامک مناسبت های خاص، اطلاع رسانی به کارمندان، اعضای باشگاه های علمی و ورزشی و تشکل های خبری، اعلام زمانهای حراج، معرفی خدمات و صاحبان مشاغل جدید و …. همگی در بستر این وسیله نوین ارتباطی فراهم شده است و بسیاری از مشتریان ما این سیستم را به عنوان بهترین راه حل موارد بالا برگزیده اند.

 

بارها آگهی های روزنامه ها را مشاهده کرده اید، روزانه بیش از هزاران آگهی در سراسر کشور منتشر می شود که پیگیری صحت هر یک از آنها به صورت جداگانه کاری تقریبا ناممکن است. این خود شما هستید که باید موارد امنیتی را رعایت کرده تا از ایجاد مشکل جلوگیری نمایید.

 

زیرا:

ازاین طریق تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و اطمینان دارید که پیام شما حتما به دست مشتری می رسد.

تبلیغات ازاین طریق نیاز به طراحی پیچیده و مدیریت جامع ندارد.

درآن واحد میتوان به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی پیام فرستاد.

با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد،می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.

نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.

هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزار و سخت افزار خاص نیست. دسترسی به محیط مدیریت خط sms ، تنها با نام کاربری و رمز عبور با امنیت کامل از طریق اینترنت میسر است.

سرور پیام کوتاه ۲۴ ساعت شبانه روز online می باشد و امکان دریافت و ارسال اس ام اس در هر ساعتی وجود دارد.

بهترین ناظر بر روی ارسال پیامک تبلیغاتی کیست؟
ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از این امر مستثنا نیست. با توجه به ارسال میلیونها پیام کوتاه در طول یک روز، مورد ذکر شده در ارسال پیامک تبلیغاتی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

شرکتهای زیادی در زمنیه ارائه پنل های پیامکی تحت وب فعالیت می کنند که هر کدام از آنها به نوبه خود درصدی از پیامکهای تبلیغاتی انجام شده در طول روز را در کشور تامین می نمایند. با توجه به عدم وجود یک نظارت جامع بر روی شرکتهای ارائه دهنده، هر یک از آنها با توجه به توانایی های خود اقدام به تعیین قوانین و روشهای نظارتی نموده اند که با توجه به یکسان نبودن این روشها برخی از آنها کارآمد و برخی دیگر بی تاثیرند

ماهیت کار پنل های پیامکی اینترنتی و آنلاین است، به همین دلیل کاربران آن نیز اکثرا افرادی هستند که از طریق وب و اینترنت اقدام به خرید سامانه پیامک می نمایند. شرکتهای ارائه دهنده نیز مانند سامانه پیامک نمی توانند به صورت قطع از صحت اطلاعات درج شده اطمینان حاصل نمایند اما می توانند با طراحی الگوریتمهای کارآمد و تاثیرگذار، از میزان این کلاهبرداری ها بکاهند.

اما با وجود تمام این روشهای نظارتی نیز هنوز در میان ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی افرادی وجود دارند که با هدف کلاهبرداری و سواستفاده اقدام به ارسال اس ام اس می نمایند.

مانند سایر روشهای تبلیغاتی دیگر، بهترین ناظر خود شما خواهید بود تا با بررسی هوشمندانه و جامع، از صحت تبلیغ دریافت شده اطمینان حاصل نمایید. هیچ گاه فریب پیامکهایی که به یکباره شما را برنده خوش شانس معرفی می نمایند را نخورید. تمام شرکتهای بزرگ و معتبر، در وهله اول برندگان خود را از طریق تماس تلفنی مطلع می سازند و تنها به ارسال پیامک بسنده نخواهند کرد. توجه داشته باشید که همین امر نیز حتما از طریق شعب رسمی و مرکزی شرکتها انجام خواهد شد.