همزمان با هفته جهادکشاورزی کلینیک دامپزشکی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم گفت : برای تجهیز این کلینیک اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال صرف خرید اقلام فنی،تجهیزات جراحی،واکسن،یخچال و غیره شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی  ،دکتر رفیعی پور […]

همزمان با هفته جهادکشاورزی کلینیک دامپزشکی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم گفت : برای تجهیز این کلینیک اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال صرف خرید اقلام فنی،تجهیزات جراحی،واکسن،یخچال و غیره شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی  ،دکتر رفیعی پور افزود : با بهره برداری از این طرح برای تعداد  6 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است .

وی راه اندازی این مرکز را در کاهش بیماریها ،تسریع در خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع موثر دانست و گفت:این طرح ظرفیت دارد تا با توسعه خدمات بهداشتی در آینده شاهد اشتغال 15 نفر از فارغ التحصیلان در این حوزه باشیم.

دکتر رفیعی پور با بیان اینکه بیش از 350 خانوار از خدمات این مرکز برخوردار می شوند گفت:بیش از 70 درصد بیماریها مشترک بین انسان و دام است از این رو خدمات بهداشتی دامپزشکی در زمینه مبارزه با بیماریها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.