اداره کل دامپزشکی استان در سال جاری با جدیت بیشتری در راستای اقتصاد مقاومتی: تولید، اشتغال قدم بر می دارد. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان گفت: با توجه به نامگذاری سال نو توسط مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال و با عنایت به […]

اداره کل دامپزشکی استان در سال جاری با جدیت بیشتری در راستای اقتصاد مقاومتی: تولید، اشتغال قدم بر می دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان گفت: با توجه به نامگذاری سال نو توسط مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال و با عنایت به سیاست های دولت تدبیر و امید که همسو با برقرار نمودن اشتغال است. اداره کل دامپزشکی استان در سال جاری با جدیت بیشتری در این راستا فعالیت خواهد نمود.
دکتر عبدالمحمد نجاتی افزود: دامپزشکی استان با انجام آزمایشات لازم، نظارت، بازرسی های ادواری و تایید کیفیت سلامت در سال ۹۵ مجوز صادرات۴ هزار و ۶۸۷ تن خوراک آبزیان به کشور های عراق، آذربایجان و قرقیزستان، ۷۵ تن ماهی منجمد به کشور عراق، ۱۱ تن ماهی تازه و ۵۲۲ تن شیر خشک به کشور امارات و ۵۵ راس گاو شیری به کشور افغانستان را صادر نموده است.
دکتر نجاتی گفت: اداره کل دامپزشکی با نظارت بر مزارع پرورش ماهی توسط ۱۱ نفر مسئول فنی بهداشتی و نیز انجام آزمایشات لازم، سرکشی و نظارت توسط کارشناسان دولتی شرایط لازم برای صادرات محصولات تولیدی مزارع پرورش ماهی فراهم خواهد نمود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این در صورتی است که شرایط بهداشتی رعایت و طبق استاندارد های سازمان دامپزشکی کشور حرکت کنیم تا سلامت مردم هم به مخاطره نیفتد.