هیچگاه بحثی به جز تقویت سازمان دامپزشکی در مدیریت کلان وزارت جهادکشاورزی مطرح نبوده است
هیچگاه بحثی به جز تقویت سازمان دامپزشکی در مدیریت کلان وزارت جهادکشاورزی مطرح نبوده است

علی اکبر مهرفرد با اشاره به استراتژی های وزرات جهاد کشاورزی در چهارسال گذشته و سالهای در پیش رو تاکید بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید از طریق افزایش بهره وری را از اهم راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی برشمرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور […]

علی اکبر مهرفرد با اشاره به استراتژی های وزرات جهاد کشاورزی در چهارسال گذشته و سالهای در پیش رو تاکید بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید از طریق افزایش بهره وری را از اهم راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، جلسه شورای هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور، علی اکبر مهرفرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان دامپزشکی کشور حضور یافت.
مهندس مهرفرد با اشاره به استراتژی های وزرات جهاد کشاورزی در چهارسال گذشته و سالهای در پیش رو تاکید بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید از طریق افزایش بهره وری را از اهم راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به استانداردهای مختلف بهداشت و ارگانیک بین المللی ، توسعه و بروز رسانی استاندارهای قرنطینه و بهداشت در کشور الزامی دانست وگفت: کنترل های ما باید بیشتر شود و با توسعه تکنولوژی، ارائه خدمات بایستی آسان‌تر گردد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افزود: یکی از راههای مبارزه با فساد قطع رابطه خدمات دهنده و خدمات گیرنده است و از راه های کاهش فساد این است که خدمات گیرنده نداند از چه شخصی بایستی خدمات بگیرد.

وی با اشاره به لزوم استاندارد گرایی در فعالیت ها گفت: با توجه به رویکرد جهانی به سلامت محوری باید استانداردها را افزایش دهیم، چون اقتصاد در حال باز شدن است و روش‌ها و نگاه ما باید تحول پیدا کند و در حالیکه سلامت و افزایش می‌دهیم باید بروکراسی را کاهش دهیم و به سمت روش‌های نامحسوس برویم.

مهرفرد افزود: باید از توان بخش خصوصی استفاده کنیم ، تصدی‌گری را کاهش و نظارت را افزایش دهیم .

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افزود :بایستی از فرصت پتانسیل وجود نیروی انسانی متخصص به صورت بهینه استفاده کنیم و ساختارهای اقتصادی را تدریجاً اصلاح کنیم .

مهرفرد در ادامه افزود :هیچگاه بحثی به جز تقویت سازمان دامپزشکی در مدیریت کلان وزارتخانه مطرح نبوده است و نگاه ما، تفکر ما و هدف ما همواره حل مشکلات و حمایت از سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

این مقام وزارت جهاد کشاورزی در پایان از خدمات ارزنده مهدی خلج رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور تجلیل نمود و برای توفیق علیرضا رفیعی پور رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور آرزوی موفقیت کرد.