مرغ سبز، سود مالی شرکت فنلاندی را افزایش داد
مرغ سبز، سود مالی شرکت فنلاندی را افزایش داد

مرغ سبز، سود مالی شرکت فنلاندی را افزایش داد آتریا یک شرکت تولید گوشت فنلاندی است که با وارد کردن مرغ های بدون آنتی بیوتیک به بازار توانسته بازده مالی خود را افزایش دهد. به گزارش بخش بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، فروش سالانه این شرکت با رشد ۸۵ میلیون یورویی از […]

مرغ سبز، سود مالی شرکت فنلاندی را افزایش داد

آتریا یک شرکت تولید گوشت فنلاندی است که با وارد کردن مرغ های بدون آنتی بیوتیک به بازار توانسته بازده مالی خود را افزایش دهد.

به گزارش بخش بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، فروش سالانه این شرکت با رشد ۸۵ میلیون یورویی از ۱٫۳۵۱٫۸ میلیون یورو در سال ۲۰۱۶ به ۱٫۴۳۶٫۲ میلیون یورو در سال گذشته رسید.

سهام این شرکت با نام تجاری Atria Family Farm، با فروش طیور بدون مصرف آنتی بیوتیک تا ۵۰ میلیون یورو افزایش یافت و بازخورد محصول نیز بسیار مثبت بود.

جوها گران مدیر اجرایی این شرکت گفت: ما توانستیم از طریق خرید بیشتر سهام و ارائه محصولات ارگانیک رشد کنیم.

 

تقاضا برای مرغ بدون آنتی بیوتیک

برنامه رشد سالم محصولات که در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، با هدف بهبود سودمندی و تقویت ترازنامه در ۴ ناحیه تجارت فنلاند، اسکاندیناوی، روسیه و بالتیک است.

در حالی که شواهد حاکی از تقاضای بالای این محصول در فنلاند است، هنوز دغدغه هایی در آمریکا مبنی بر مازاد بودن مرغ بدون آنتی بیوتیک نسبت به تقاضا در برخی مناطق وجود دارد.

 

عرضه ABF بیش از تقاضا در ایالات متحده

Sanderson Farms تولیدکننده اصلی گوشت در ایالات متحده، در اواخر ماه ژانویه اعلام کرد که ذخیره مرغ ABF به میزان قابل توجهی بیش از تقاضا برای این محصول است.

ساندرسون گفت که مرغ های ABF به طور متوسط ۴۰٫۵درصد از کل تولیدات تازه ایالات متحده را برای ۱۰ ماه اول سال گذشته تامین کرده اند.

به گزارش رویترز، این شرکت تنها تولیدکننده بزرگ مرغ ایالات متحده است که متعهد به محدود کردن استفاده از آنتی بیوتیک ها نیست. Tyson Foods و McDonalds به دلیل رشد مقاومت آنتی میکروبی، آنتی بیوتیک ها را از غذای طیور حذف کردند.

 

استفاده از واکسن ها برای پرورش مرغ سبز

در همین حال، شرکت های سلامت طیور واکسن هایی را برای کمک به تولیدکنندگان برای رسیدن به اهدافی مانند پرورش طیور بدون آنتی بیوتیک ارائه می دهند.

Ceva این هفته «موج جدیدی از نوآوری» در زمینه واکسن هایی را که برای کمک به تولیدکنندگان در غلبه بر بزرگترین چالش هایشان ساخته شده است، معرفی کرد.

این شرکت اعلام کرد که تولیدکنندگان برای دستیابی به موفقیت درازمدت باید به نوآوری هایی توجه کنند که متمرکز بر تولید بدون آنتی بیوتیک و روش های رفاه حیوانات است.

این شرکت اخیرا در کارهای تشخیصی، آنالیز دیتا، حسابرسی های فردی و دیگر پروسه ها سرمایه گذاری کرده تا روش هایی را برای رفع موانع در این نواحی پیدا کند.

منبع: http://www.poultryworld.net/