ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور
ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور

رفیعی پور در دیدار با وزیر اقتصاد مطرح کرد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار توجه ویژه وی در تخصیص اعتبارات به این سازمان، برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف آن شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی […]

رفیعی پور در دیدار با وزیر اقتصاد مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی کشور

رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار توجه ویژه وی در تخصیص اعتبارات به این سازمان، برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف آن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، علیرضا رفیعی پور در دیدار با دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی، ضمن تشریح وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی و نقش پررنگ این سازمان در مبارزه با بیماری ها و تامین بهداشت عمومی جامعه، اظهار کرد: به دلیل کثرت بیماری های مشترک بین انسان و دام، حدود ۵۰ درصد بیماری های انسان ارتباط مستقیم با بهداشت دام دارد.

وی با بیان اینکه این سازمان نقش صددرصدی در پیشگیری از بیماری ها را دارد، خواستار توجه ویژه وزیر اقتصاد و دارایی در تخصیص اعتبارات به سازمان دامپزشکی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی خود شد.

رفیعی پور در این دیدار مجموعه اقدامات بهداشتی سازمان دامپزشکی را صددرصد اعتبارمحور عنوان کرد و افزود: این سازمان از وزارت امور اقتصاد و دارایی انتظار دارد با تخصیص کامل اعتبارات پیشگیری و بهداشتی این سازمان، از انجام وظایف سازمان دامپزشکی با حداکثر کارایی لازم در دفاع از بهداشت عمومی حمایت کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن نقش سازمان دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه گفت: سازمان دامپزشکی کشور تنها سازمانی است که در تامین سلامت غذای جامعه نقش مستقیم دارد، از این رو، باید مورد توجه بیشتری در دولت قرار گیرد.