مدیریت فعلی بازار تلاش کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند
مدیریت فعلی بازار تلاش کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند

مدیریت فعلی بازار تلاش کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت باید قیمت تمام شده محصولاتی که در بازار داخلی مصرف می‌کنیم را کاهش دهد و آن را ثابت نگهدارد تا بازار دچار تنش نشود. به گزارش پایگاه الاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)؛ علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط […]

مدیریت فعلی بازار تلاش کشاورزان را بی‌ثمر می‌کند

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت باید قیمت تمام شده محصولاتی که در بازار داخلی مصرف می‌کنیم را کاهش دهد و آن را ثابت نگهدارد تا بازار دچار تنش نشود.

به گزارش پایگاه الاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)؛ علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های وزیر جدید جهاد کشاورزی، گفت: فردی که به عنوان وزیر جهاد کشاورزی به مجلس پیشنهاد می‌شود و رای اعتماد کسب می‌کند باید تمام توان خود را برای اجرای الگوی کشت و بر اساس آمایش سرزمینی صرف کند.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تولید و کشت محصولاتی کشاورزی که مزیت صادراتی دارند مورد حمایت قرار بگیرد، ادامه داد: دولت باید از سوی دیگر قیمت تمام شده محصولاتی که در بازار داخلی مصرف می‌کنیم را کاهش دهد و آن را ثابت نگهدارد تا بازار دچار تنش نشود.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نحوه مدیریت فعلی بازار در حوزه کشاورزی تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان را به هدر می‌دهد، عنوان کرد: برنامه ریزی تولید بدون نگاه به چگونگی مصرف بی‌ثمر باقی می‌ماند و اثرگذاری لازم را ندارد.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در دور جدید خود باید با توجه به بازار مصرف، سیاست‌گذاری‌ها را اعمال کند.