اولین مورد ابتلای گربه به کروناویروس در فرانسه
اولین مورد ابتلای گربه به کروناویروس در فرانسه

اخبار بین المللی؛ اولین مورد ابتلای گربه به کروناویروس در فرانسه دامپزشکان فرانسوی، کروناویروس را در گربه‌ای کشف کردند که از صاحبش به او منتقل شده بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)؛ به نقل از اسپوتنیک، با استناد به اطلاعات مدرسه ملی دامپزشکی «آلفورا»، دامپزشکان فرانسوی، کروناویروس را در گربه‌ای کشف کردند […]

اخبار بین المللی؛

اولین مورد ابتلای گربه به کروناویروس در فرانسه

دامپزشکان فرانسوی، کروناویروس را در گربه‌ای کشف کردند که از صاحبش به او منتقل شده بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)؛ به نقل از اسپوتنیک، با استناد به اطلاعات مدرسه ملی دامپزشکی «آلفورا»، دامپزشکان فرانسوی، کروناویروس را در گربه‌ای کشف کردند که از صاحبش به او منتقل شده بود. این اولین مورد ابتلا یک حیوان به کرونا در فرانسه بود.

تیمی از ویروس‌شناسان و محققان اولین گربه را که مبتلا به «کووید -۱۹» شده بود در فرانسه کشف کردند. این ویروس از صاحب آن به گربه منتقل شده بود.
محققان به صاحبان جانوارن خانگی توصیه می کنند در صورتی که مبتلا به کروناویروس شده باشند از تماس با آن‌ها خودداری کنند. آنها باید ماسک بزنند و دستهایشان را قبل از نوازش آن‌ها تمیز کنند.

پیشتر در بلژیک، آمریکا و چین موارد ابتلای حیوانات خانگی به کروناویروس به ثبت رسیده بود.

در سراسر جهان بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مورد ابتلا به «کووید -۱۹» به ثبت رسیده است و حدود ۲۱۸ هزار نفر درگذشتند. در روسیه ۱۲۴۰۵۴ هزار مورد ابتلا به کروناویروس به ثبت رسیده است. ۱۲۲۲ نفر درگذشتند و ۱۵۰۱۳ نفر بهبود یافتند.