بسته‌بندی جدید تعاونی پسته به‌زودی در بازارهای جهانی؛ تعیین قیمت پسته بعد از شهریور
بسته‌بندی جدید تعاونی پسته به‌زودی در بازارهای جهانی؛ تعیین قیمت پسته بعد از شهریور

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولیدکنندگان پسته ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه بسته‌بندی پسته در اوزان مختلف برای صادرات به بازارهای هدف صورت گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، صادقی مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولیدکنندگان پسته ایران و مدیر بازرگانی  شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان با بیان این مطلب گفت: […]

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولیدکنندگان پسته ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه بسته‌بندی پسته در اوزان مختلف برای صادرات به بازارهای هدف صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، صادقی مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولیدکنندگان پسته ایران و مدیر بازرگانی  شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان با بیان این مطلب گفت: اجرای برنامه تحول در  بسته‌بندی‌های  پسته، با استقبال در نمایشگاه اوراسیا روبه‌رو شد و مذاکرات خوبی با کشورهای روسیه و ارمنستان انجام شده است که امیدواریم در آینده نزدیک، علاوه بر بازار داخل، قرارداد قابل توجهی در راستای گسترش صادرات منعقد شود.

صادقی با اشاره به آسیب‌هایی که شیوع ویروس کرونا بر فعالان اقتصادی داشته است، بیان داشت: : پاندمی کرونا علاوه بر تأثیرات منفی، خانواده‌ها را ملزم به ماندن در خانه کرد و با توسعه فروش از طریق شبکه‌های مجازی، ما شاهد افزایش فروش پسته در بازارهای داخلی بوده‌ایم.

وی در خصوص تعیین قیمت پسته اظهار داشت: پیش‌بینی فعالان این حوزه از تولید پسته این است که محصول امسال نسبت به سال قبل، حجم کمتری داشته باشد همچنین باید دید در شهریورماه که آغاز  سال زراعی جدید است، چه میزان پسته تولید می‌شود و چه میزان پسته از سال قبل در انبارها می‌ماند بر اساس این عوامل می‌توان قیمت پسته را  در آن مقطع زمانی  تخمین زد.