پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به دکتر پزشکیان
پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به دکتر پزشکیان
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری منتخب ملت و رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، حضور باصلابت ملت بزرگ و غرورآفرین ایران اسلامی در حماسه انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳ و انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری منتخب ملت و رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، متن پیام محمدعلی نیکبخت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور باصلابت و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و با درایت ایران اسلامی در آزمون سرنوشت‌ساز و حماسه ملی ۱۵ تیر ۱۴۰۳  که کامل کننده مرحله نخست برگزاری این دوره از انتخابات در ۸ تیر ۱۴۰۳ بود را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، آحاد مردم و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور منتخب ملت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات، لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و نشان‌دهنده درک و بینش عمیق ملت فهیم ایران از شرایط خاص ملی و بین المللی، با وجود تمامی تبلیغات سوء رسانه‌های معاند و اهداف استعماری حاکمان نظام سلطه جهانی است.

این انتخابات نیز همانند دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد به تأسی از نگاه تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره میزان رأی ملت است و صیانت از آراء مردم، امانت و حق‌الناسی است که هیچگاه خدشه‌ای در آن راه نخواهد یافت.

رجاء واثق دارم جنابعالی به عنوان چهره ارزشی و خدوم در تاریخ انقلاب اسلامی، با درایت، جدیت، قاطعیت، دلسوزی و بهره‌گیری از همه توان کشور خواهید توانست فصل نوین و شکوهمندی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایجاد و بالندگی و تعالی میهن عزیزمان بویژه در بخش کشاورزی را فراهم آورید.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به ملت غیرتمند و باعزت ایران اسلامی برای مشارکت و حضور حداکثری در این دوره از انتخابات و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، اعلام می‌کنم، خانواده بزرگ و جهادگران عرصه کشاورزی در جهت منافع ملی در خدمت سکاندار عالی‌ترین مقام اجرایی جمهوری اسلامی ایران هستیم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب نیز در عمل به وعده‌ها و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران موفق و موید باشند.

محمدعلی نیکبخت

وزیر جهادکشاورزی