به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد از توزیع سه میلیون لیتر سوخت نفت و گاز در بین ۳۳۳ واحد مرغداری شهرستان ساری خبر داد. وی تصریح کرد: بیشترین مقدار سوخت به میزان یک میلیون و هفتاد هزار لیتر مربوط به اردیبهشت ماه و کمترین آن به میزان یکصد و هفت […]

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد از توزیع سه میلیون لیتر سوخت نفت و گاز در بین ۳۳۳ واحد مرغداری شهرستان ساری خبر داد.

وی تصریح کرد: بیشترین مقدار سوخت به میزان یک میلیون و هفتاد هزار لیتر مربوط به اردیبهشت ماه و کمترین آن به میزان یکصد و هفت هزار لیتر در خرداد ماه صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سامانه نظام مدیریت تولید، کلیه واحدهای مرغ گوشتی، قبل از دریافت سوخت بایستی نسبت به دریافت مجوز جوجه ریزی و ثبت سامانه اقدام نمایند.

قاسم نژاد گفت :تخصیص سهمیه سوخت به واحدها مطابق جدول تنظیمی بر حسب موقعیت جغرافیایی منطقه و ماه های سال به اندازه هر قطعه جوجه گوشتی تعلق می گیرد و صاحبان واحدها پس از ثبت سامانه و ارائه درخواست سهمیه سوخت از طریق کاربر شهرستان نسبت به معرفی سوخت به شرکت نفت اقدام می گردد.

وی تاکید کرد:‌ واحد تولیدی در زمان دریافت سوخت می بایست دارای پروانه بهره برداری معتبر و کارت جوجه بوده و مدارک مورد نیاز را در سامانه تجارت آسان اسکن نمایند.