هیچگونه تخلفی در صنعت مرغداری وجود ندارد
هیچگونه تخلفی در صنعت مرغداری وجود ندارد

علیرضا منادی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عنوان یک متخصص در حوزه دامپزشکی اعلام می کنم هیچگونه تخلفی در صنعت مرغداری وجود ندارد و کمپین نخریدن مرغ فقط فضاسازی برای ضربه زدن به این صنعت است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)؛ عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی […]

علیرضا منادی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عنوان یک متخصص در حوزه دامپزشکی اعلام می کنم هیچگونه تخلفی در صنعت مرغداری وجود ندارد و کمپین نخریدن مرغ فقط فضاسازی برای ضربه زدن به این صنعت است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)؛ عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که هیچگونه تخلفی در پرورش مرغ وجود ندارد، اظهار کرد: به عنوان یک متخصص در حوزه دامپزشکی اعلام می کنم ، هیچگونه تخلفی در حوزه پرورش مرغ وجود ندارد و کمپین نخریدن مرغ امری بسیار نکوهیده و ناپسند است.

 

وی با ابراز تعجب از تشکیل«کمپین نخریدن مرغ» در فضای مجازی عنوان کرد: اگر از میان صد نفر یک نفر تخلف می کند، نباید آن را به پای کل صنعت مرغداری کشور گذاشت، زیرا تولید کشور را فلج می کند.

 

منادی ادامه داد: این افراد که چنین تشکلاتی را ایجاد می کنند؛ می خواهند سم مهلک بیکاری را در کشور ترویج کنند و صنعت مرغداری را با مشکل مواجهه کنند.

 

وی با بیان این که تولید مرغ  سبز در ایران صحت دارد، عنوان کرد: پرورش مرغ در ایران اگر با مصرف حداقل آنتی بیوتیک ها و واکسن ها ، مواد نگهدارنده و فرمالین ها به کار برده شود ؛ مرغ سبز نام می گیرد  و هرکس بگوید این واکسن ها را استفاده نمی کند؛ راست نمی گوید اما نمی توان در ایران از این واکسن ها استفاده نکرد اما قطعا استفاده از هورمون و تخلف در صنعت مرغداری پذیرفته نیست.

 

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که استفاده از واکسن ها درپرورش مرغ باید مدیریت شده باشد تا کمترین آسیب را به مرغ وارد کند، اظهار کرد: استفاده نکردن از واکسن برای مرغ ها امکان پذیر نیست اما می توان آن را مدیریت شده مصرف کردو به حداقل رساند.

 

وی تاکید کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس از تولید مرغ سالم  حمایت می کند و  هر فردی که  در راه ارتقای سلامت و بهداشت  غذای مردم تلاش کند و بتواند گره ای از مشکلات مردم در این زمینه باز کند باید دستش را بوسید زیرا تولید غذای سالم مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد.