مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد دهه فجر اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ویژه برنامه های این اداره کل را در ایام الله دهه فجر اعلام کرد. هادی زارعی با اشاره به ظرفیت های متعدد دامپزشکی استان در زمینه های گوناگون و نیز تنوع برنامه ها اظهار داشت: برخی برنامه های در نظر گرفته شده […]

مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد دهه فجر اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ویژه برنامه های این اداره کل را در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

هادی زارعی با اشاره به ظرفیت های متعدد دامپزشکی استان در زمینه های گوناگون و نیز تنوع برنامه ها اظهار داشت: برخی برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب از روزهای قبل از این دهه آغاز شده است.

وی آغاز طرح واکسناسیون دام های استان علیه لمپی اسکین، واکسیناسیون طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل، رونمایی از سامانه G2B ناظرین ذبح شرعی و نیز برگزاری شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دامپزشکی استان را از جمله این موارد دانست.

زارعی بهره برداری و بازدید از پروژه های در حال افتتاح استان در این دهه با حضور معاون بهداشتی و پیش گیری سازمان دامپزشکی کشور را از دیگر موارد دانست و افزود: همراه با بازدید از طرح های یادشده طرح شناسایی و انتخاب ۲۵۰ همیار داوطلب دامپزشکی روستاهای استان به صورت نمادین از روستای آبروان مشهد با حضور دکتر جاویدی کلید خواهد خورد.

دبیر ستاد دهه فجر دامپزشکی استان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، درمان رایگان دام و طیور در تمامی کلینیک های دامپزشکی نیز در ۱۷ بهمن ماه از دیگر موارد اجرایی است.

وی، برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و معارفه فرمانده و اعضای جدید شورای پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی استان را نیز از جمله دیگر طرح های در دست اجرا در دهه فجر سال جاری دانست.