دو برابر شدن حجم صادرات بیودیزل آرژانتین در سال ۲۰۱۶
دو برابر شدن حجم صادرات بیودیزل آرژانتین در سال ۲۰۱۶

تولیدکنندگان بیودیزل در آرژانتین به شدت از افزایش صادرات این کشور به ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ سود خواهند برد و در سال آینده نیز به شدت به بازار ایالات متحده وابسته خواهند بود. البته این احتمال وجود دارد که بعد از یک مدت طولانی مالیات بر واردات بیودیزل به اتحادیه اروپا از بین برود […]

تولیدکنندگان بیودیزل در آرژانتین به شدت از افزایش صادرات این کشور به ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ سود خواهند برد و در سال آینده نیز به شدت به بازار ایالات متحده وابسته خواهند بود. البته این احتمال وجود دارد که بعد از یک مدت طولانی مالیات بر واردات بیودیزل به اتحادیه اروپا از بین برود و این احتمال وجود دارد که دوباره آرژانتین بتواند به اتحادیه اروپا بیودیزل صادر کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) ، آخرین اطلاعات بارگیری و صادرات نشان می دهند که در ماه سپتامبر آرژانتین ۲۰۰ هزار تن بیودیزل صادر کرده است بنابراین در مجموع در کل سال ۲۰۱۶ این کشور توانسته صادرات بیودیزل خود را دو برابر کند و به ۱٫۱ میلیون تن برساند. تقریباً تمامی این حجم صادرات بیودیزل آرژانتین در سال جاری به ایالات متحده صادر شده است.