نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید مردم و اقتصاد دامدار تنظیم شود
نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید مردم و اقتصاد دامدار تنظیم شود

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی: نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید مردم و اقتصاد دامدار تنظیم شود عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید و عدم ضرر به تولیدکننده تعیین شود،گفت:سازمان تعزیرات با جدیت با گران فروشی گوشت و محصولات کشاوزی برخوردکند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی […]

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی:
نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید مردم و اقتصاد دامدار تنظیم شود
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید و عدم ضرر به تولیدکننده تعیین شود،گفت:سازمان تعزیرات با جدیت با گران فروشی گوشت و محصولات کشاوزی برخوردکند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا) محمدباقر سعادت درباره چگونگی تعیین نرخ گوشت،گفت:تعیین نرخ گوشت نیازمند بررسی های کارشناسی محور است تا هردو طرف تبادلات تجاری ( مصرف کننده – تولید کننده )  ازشرایط  بازار راضی باشند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنترل نرخ گوشت نیازمند برنامه ریزی کارشناسی شده است،تصریح کرد:نرخ گوشت به ویژه در ایام نوروز که شاهد افزایش تقاضا هستیم،باید به نوعی تعیین شود که علاوه بر عدم فشار اقتصادی به مردم،دامدار نیز از تبادلات  تجاری  در این  راستا سود ببرد.

وی ادامه داد:سازمان تعزیرات با جدیت با گرانفروشی گوشت و میوه  برخورد کند تا وضعیت ثبات بر بازار مواد غذایی به نحو شایانی حکم فرما شود و این در حالی است که نرخ  محصولات  غذایی و کشاورزی در کشور باید به حدی تعیین شود که  تمام طبقات جامعه توان خرید محصولات را داشته باشند.

عضوهیئت رییسه کمیسیون،کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نرخ گوشت بر مبنای قدرت خرید و عدم ضرر به تولیدکننده تعیین شود، یادآورشد:تنظیم بازار شب عید محصولات غذایی نیازمند نظارت ویژه است.