۴۲ کشور آخرین دستاوردها و تکنولوژی های کشاورزی خود را در پاریس به نمایش گذاشتند
۴۲ کشور آخرین دستاوردها و تکنولوژی های کشاورزی خود را در پاریس به نمایش گذاشتند

برگزاری نمایشگاه صنعت کشاورزی SIMA فرانسه با حضور ۱۷۷۰ شرکت ۴۲ کشور آخرین دستاوردها و تکنولوژی های کشاورزی خود را در پاریس به نمایش گذاشتند   نمایشگاه صنعت کشاورزی فرانسه از امروز ( ٨ اسفند ماه) در شهر پاریس (فرانسه) با حضور ۱۷۷۰ شرکت از ۴۲ کشور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بین […]

برگزاری نمایشگاه صنعت کشاورزی SIMA فرانسه با حضور ۱۷۷۰ شرکت

۴۲ کشور آخرین دستاوردها و تکنولوژی های کشاورزی خود را در پاریس به نمایش گذاشتند

 

نمایشگاه صنعت کشاورزی فرانسه از امروز ( ٨ اسفند ماه) در شهر پاریس (فرانسه) با حضور ۱۷۷۰ شرکت از ۴۲ کشور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بین المللی، شرکت ها آخرین دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی صنایع کشاورزی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، در دوره قبل این نمایشگاه، بیش از ٢٣٩ هزار نفر از ١۴٢ کشور از این رویداد بازدید کردند که ٨ درصد رشد بازدیدکننده را نسبت به دوره های پیش نشان می دهد.

مسئولان برگزاری نمایشگاه صنعت کشاورزی SIMA پاریس، اعلام کردند در نمایشگاه امسال ۲۰۰ غرفه به پرورش دهندگان دام اروپا، ۲۵۰ غرفه به پرورش دهندگان گاوهای گوشتی و ۸ غرفه به پرورش دهندگان گاوهای شیری(هولشتاین، نرماندی و مونته بیلیارد) اختصاص یافته است.

بر پایه این گزارش، چهار حراجی بزرگ هر روز در نمایشگاه برگزار می شود و شرکت ها محصولات خود را با تخفیف های نمایشگاهی به خریداران عرضه می کنند.

گفتنی است؛ از ایران نیز یک گروه ۵۰ نفره متشکل از متخصصان، کارشناسان و اعضای تشکل های خصوصی و دولتی در این رویداد بزرگ کشاورزی حضور دارند. این نمایشگاه از ۲۶ فوریه تا ۲ مارچ در شهر پاریس برقرار است.

بر پایه این گزارش؛ مسئولان نمایشگاه صنعت کشاورزی پاریس اعلام کرده اند، بر اساس نتایج گزارش های سال گذشته، ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه SIMA پاریس از برگزاری این نمایشگاه رضایتمند بوده اند و ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان نیز نسبت به گرفتن غرفه در سال بعد(امسال) اعلام آمادگی کردند.

همچنین ۵۰ درصد سفارش مشتریان بیشتر شده و ۹۰ درصد نیز به بازدید مجدد علاقه نشان داده اند. ۷۳ درصد بازدیدکنندگان نیز برای سرمایه گذاری در بخش های پرورش دام(۷۴ درصد)، توزیع و واردات(۱۲ درصد)، شرکت ها و بخش کشاورزی(۱۱ درصد) و سایر شرکت ها(۲ درصد) ابراز تمایل کردند.

در روز پایانی نمایشگاه صنعت کشاورزی فرانسه SIMA، جوایزی به برترین های در بخش نوآوری داده می شود.