با حکم وزیر جهاد کشاورزی، رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی شد
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی شد

با حکم وزیر جهاد کشاورزی، رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی شد وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی، حمید رسولی را به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و کنونی، ساعت ۱۰.۳۰ امروز با حضور عباس کشاورز، معاون […]

با حکم وزیر جهاد کشاورزی، رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی شد

وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی، حمید رسولی را به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و کنونی، ساعت ۱۰.۳۰ امروز با حضور عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس هیات مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران برگزار می شود.
بر پایه این حکم، رسولی که پیش از این مدیر عامل شرکت غله و خدمات کشاورزی منطقه یک کشور بود، به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران، فعالیت خواهد کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم از یزدان سیف، مدیرعامل پیشین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران تقدیر خواهد شد. سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی است.
شایان ذکر است؛ حمید رسولی پیشتر به عنوان معاون بازرگانی و عضو هیات مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران فعالیت می کرد.
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران به عنوان بزرگ ترین تامین کننده نهاده های کشاورزی ایران که نزدیک به یکصد سال از تاسیس آن می گذرد، بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی باید در آینده وظایف خود را به بخش خصوصی واگذار کند. بر همین اساس وزارت جهاد کشاورزی سهام این شرکت را در بورس عرضه کرده اما تاکنون شرکت های خصوصی اقدام به خرید آن از طریق بورس نکرده اند.

photo_2017-06-19_11-45-31