NCC استانداردهایی را برای رفاه جوجه گوشتی معرفی میکند
NCC استانداردهایی را برای رفاه جوجه گوشتی معرفی میکند

انجمن ملی مرغ (NCC) – قدیمی ترین و بزرگترین انجمن ملی ارائه دهنده صنعت جوجه گوشتی آمریکا – مجموعه ای از استانداردهای صنعت را برای این بخش معرفی کرده است. استانداردهای ضمانت نامه های مرغ به عنوان بخشی از برنامه های کنترل مرغ NCC معرفی شده است که اطلاعاتی را در مورد متدهای رفاه و […]

انجمن ملی مرغ (NCC) – قدیمی ترین و بزرگترین انجمن ملی ارائه دهنده صنعت جوجه گوشتی آمریکا – مجموعه ای از استانداردهای صنعت را برای این بخش معرفی کرده است.
استانداردهای ضمانت نامه های مرغ به عنوان بخشی از برنامه های کنترل مرغ NCC معرفی شده است که اطلاعاتی را در مورد متدهای رفاه و تولید به مصرف کنندگان ارائه میدهد. به منظور خوب بودن همیشگی تولید مرغ گوشتی در آمریکا، ضمانت نامه های مرغ برای ارائه مجموعه ای از تضمین های مصرف کنندگان میاشد تا به مردم این اطمینان را بدهد که اطلاعات دقیقی دارند. این استانداردها تضمین میکنند که هر زمانی که مرغ خریداری شود به صورت های ذیل خواهد بود:
• پرورش یافته در محیطی بدون قفس
• بدون استروئیدها و هورمون های اضافه شده
• تحت نظارت دامپزشکان مجاز
• پرورش یافته توسط دامداران آموزش دیده برای رفاه حیوانات
اشلی پیترسون، معاون ارشد امور علمی و نظارتی NCC اعلام کرد: NCC و اعضایش متعهد به افزایش رفاه مرغ، پیشرفت متداوم و انتخاب مصرف کننده بودند.
اما او این نگرانی را داشت که اغلب اطلاعات متناقض به مصرف کنندگان داده میشد: دائما آنها با علامت منفی بر لیبل ها – بدون مواد نگهدارنده، بدون هورمون، بدون مواد افزودنی، بدون این و آن – بمباران میشوند.
ما میخواهیم از طریق ضمانت نامه های مرغ، اصول پایه ای را ارائه دهیم که همیشه صحیح است و اینکه کدام مرغ را میخورید اهمیتی ندارد.
بررسی بیش از ۱۰۰۰ مصرف کننده آمریکا در می این نتیجه را داد که ۷۶% هنوز این اعتقاد را داشتند که هورمون ها و استروئید ها در بیشتر گوشت مرغ ها وجود دارد; ۷۰% این اعتقاد را داشتند که بیشتر مرغ هایی که برای گوشت پرورش یافته اند در قفس نگهداری میشدند و دو سوم آنها اعلام کردند بسته بندی مرغ گمراه کننده بود.
جنی رودز، یک دامدار مرغ اهل مریلند که ۵۰۰۰۰۰ جوجه گوشتی را در سال پرورش میدهد اعلام کرد که تصریح تصورات غلط حیاتی بود.
” ما همیشه به دنبال بهبود زندگی پرنده ها هستیم، چراکه بدون پرنده های سالم، هیچ صنعت مرغی وجود نخواهد داشت. با نگاه کردن فضا و جا، مطالعه برنامه های مختلف تغذیه ای، پرورش سالم ترین پرنده ها یا تلاش برای حذف بیماری، ما متعهد به پیشرفت های متداوم هستیم تا آنچه که برای پرنده و درنهایت برای مصرف کننده بهتر است را انجام دهیم.