مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل ساخت کشتارگاه بارده با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که امید است تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر عبدالمحمد نجاتی در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مراحل ساخت کشتارگاه […]

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل ساخت کشتارگاه بارده با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که امید است تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر عبدالمحمد نجاتی در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مراحل ساخت کشتارگاه بارده با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که امید است تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال ۹۶ تعداد ۳ هزار و ۷۱۳ رأس گوساله در چهارمحال و بختیاری کشتار شده است، افزود: همچنین ۸۷ هزار و ۹۰ رأس گوسفند و ۳۶ نفر شتر و ۳۶ راس شتر مرغ نیز در طی این مدت در استان ذبح شده‌اند.
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در مدت‌زمان گذشته از سال ۹۶ تعداد گاو وارد شده به استان ۱۱۸ رأس و تعداد خروجی از استان نیز ۱۳۰ رأس هستند، همچنین یک هزار و ۳۰۰ رأس گوسفند از استان خارج و یک هزار و ۲۷۰ رأس به استان وارد شدند.