برای روستاها باید برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود/ رساترین حرف انقلاب را از زبان رهبری بشنویم
برای روستاها باید برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود/ رساترین حرف انقلاب را از زبان رهبری بشنویم

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: برای روستاها باید برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود/ رساترین حرف انقلاب را از زبان رهبری بشنویم نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر، گفت: برای مردم روستاها باید برنامه متناسب طراحی، عملیاتی و اجرایی شود که بخشی […]

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

برای روستاها باید برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود/ رساترین حرف انقلاب را از زبان رهبری بشنویم

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر، گفت: برای مردم روستاها باید برنامه متناسب طراحی، عملیاتی و اجرایی شود که بخشی از این برنامه ها در کمیته روستایی طراحی شده و اقرار است عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، آیت الله حسن عالمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف، اهداف و ثمراتی که باید در دهه فجر مدنظر باشد، اظهار کرد: امسال دهه مبارک فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و این عدد هم در فرهنگ فارسی و دینی ریشه دارد.

وی افزود: این یک مقطع استثنایی است که باید مراسم دهه فجر را بخصوص در روستاها به شکلی برگزار کنیم که بتوانیم طی این ۱۰ روز بخش عظیمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال برای کشور را برای مردم، چندباره بازگو کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با استفاده از فرصت دهه فجر باید مطالبی را که در این ۴۰ سال مطرح نشده با مردم در میان بگذاریم.

آیت الله عالمی در آستانه دهه فجر بر مبارزه با اسکتبار جهانی تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی با کلمه عام خودش، هرچه بر عمر انقلاب گذشته کینه و دشمنی اش بیشتر شده که باید به مردم گفته شود. متاسفانه دشمن از ابزار رسانه ای، چه ابزارهای متعارف و چه نرم افزارهای غیرمتعارف برای عملیاتی کردن مقصودش استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی درباره وظایف کمیته روستایی و عشایری اظهار کرد: عنوان این کمیته، کمیته برگزاری دهه فجر روستایی است، مخاطب ما هم مردم روستایی هستند. باید مطابق آنچه که نیاز این مردم در رابطه با فهم و درک از حقایق انقلاب است، اهداف و آنچه که باید به آنها برسد، برای مردم روستایی برنامه متناسب طراحی، عملیاتی و اجرایی شود که بخشی از این برنامه ها در کمیته روستایی طراحی شده و انشاءالله عملیاتی شود.

رییس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رساترین حرف انقلاب از زبان رهبری گفته می شود و رسانه ها باید این را به خوبی به مردم برسانند تا از دهه فجر به نفع انقلاب اسلامی استفاده شود.