کاهش تولید گوشت در آلمان
کاهش تولید گوشت در آلمان

کاهش تولید گوشت در آلمان تولید گوشت از جوجه های گوشتی در آلمان افزایش یافته، این در حالی است که خروجی تولیدات گوشتی دیگر کاهش داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از wattagnet، کل تولید گوشت از کشتارگاه های تجاری در آلمان در سال ۲۰۱۷، ۲ درصد، به عبارتی […]

کاهش تولید گوشت در آلمان

تولید گوشت از جوجه های گوشتی در آلمان افزایش یافته، این در حالی است که خروجی تولیدات گوشتی دیگر کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از wattagnet، کل تولید گوشت از کشتارگاه های تجاری در آلمان در سال ۲۰۱۷، ۲ درصد، به عبارتی ۱۶۷ هزار تن کمتر از سطح سال گذشته در ۸٫۱۱ میلیون تن بود. طبق آخرین ارقام اداره آمار فدرال، دستاتیس، در مجموع تولید در تمام گروه های اصلی گوشت کاهش یافته است.

تولید گوشت مرغ در سال ۲۰۱۷ به میزان ۱٫۵۱۴ میلیون تن تنها ۰٫۸ درصد کمتر از سطح سال گذشته بود. فقط خروجی گروه فرعی جوجه گوشتی  با ۱٫۳ درصد در ۹۷۰٫۶۰۰ تن نسبت به سال ۲۰۱۶ افزایش داشت. سال گذشته، آلمان ۳۶۰هزار تن گوشت اردک ( ۱۲٫۷ – درصد)  و ۴۶۵۶۰۰ تن گوشت بوقلمون (۳٫۷- درصد) تولید کرد.

در مقایسه با سال ۲۰۱۶، تعداد کل گاوهای کشتار شده با ۳٫۱ درصد کمتر ۳٫۵۰۱ میلیون بوده و سال قبل ۲ درصد گوسفند کمتر فرآوری گوسفند در کشتارگاه های آلمانی با ۲درصد کاهش به عدد ۵٫۲۰٫۶۰۰ رسیده است.

منبع: https://www.wattagnet.com