نهمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران ۲ و ۳ اردیبهشت در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود
نهمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران ۲ و ۳ اردیبهشت در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود
مهدی فریدونیان دبیر نهمین همایش در این خصوص گفت: نهمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران از ساعت 8 صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران با بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی شاهانی و تجلیل از پیشکسوتان صنعت طیور افتتاح می‌شود.

مهدی فریدونیان دبیر نهمین همایش در این خصوص گفت: نهمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران با بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی شاهانی و تجلیل از پیشکسوتان صنعت طیور افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران(اگنا)؛ در طول برگزاری بیست عنوان سخنرانی علمی و کاربردی در خصوص مسائل و چالش‌های صنعت مرغ مادر توسط اساتید مطرح داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. متخصصان، کارشناسان و تولیدکنندگان نیز می‌توانند علاوه بر شرکت در این سخنرانی‌ها از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت مرغ مادر گوشتی در سالن نمایشگاهی هتل المپیک بازدید نموده و از آخرین دستاوردهای شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه استفاده نمایند.

وی در خاتمه گفت: حضور پر شور و به موقع تمامی دست‌اندرکاران صنعت طیور در این رویدادها می‌تواند بسیار مفید واقع شود. مقدم همه عزیزان شرکت‌کننده در این همایش را گرامی داشته و به اطلاع می‌رساند بازدید از این نمایشگاه و شرکت در سخنرانی‌ها برای همه عزیزان رایگان می‌باشد.

 

 

 

 

 

  • نویسنده : محمد مسعودی