به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز در پی اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی در خصوص کنترل و مراقبت از بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان البرز معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طی اهداء لوح از مدیر کل دامپزشکی استان و پرسنل تحت پوشش تقدیر بعمل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز در پی اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی در خصوص کنترل و مراقبت از بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان البرز معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طی اهداء لوح از مدیر کل دامپزشکی استان و پرسنل تحت پوشش تقدیر بعمل آورد.
در پی اقدامات به موقع استانداری البرز و دامپزشکی استان در خصوص تشکیل ستاد بحران ، اداره کل دامپزشکی استان البرز با همراهی اداره کل محیط زیست تمامی تمهیدات لازم در خصوص مقابله با بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک را به کار گرفته و نیروهای دامپزشکی به همراه محیط بابان محیط زیست در منطقه مستقر گردیدند. ۱۲ اکیپ دامپزشکی به صورت تمام وقت در نقاط مختلف روستایی اقدام به واکسیناسیون دامهای اهلی نمودند که قریب به ۸۴۰۰۰ راس را شامل شد. و خوشبختانه با حمایتهای بی دریغ استانداری ، فرمانداری شهرستان طالقان ، محیط زیست و سایر ارگانهای ذیربط از بروز بیماری در دامهای اهلی جلوگیری بعمل آمد. دکتر ملاصالحی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز که از ابتدا تمامی مراحل عملیات را تحت کنترل داشت طی تقدیری ویژه از عملکرد خوب دامپزشکی استان البرز قدردانی نمود.