وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه در جمع معاونان وزارتخانه با حضور رسول خادم به بررسی برنامه‌های فدراسیون کشتی برای المپیک ریو پرداخت. به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم با تشکر از دکتر گودرزی به جهت نگاهی ویژه که به فدراسیون های مدال آور و المپیکی دارد، گفت: […]

وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه در جمع معاونان وزارتخانه با حضور رسول خادم به بررسی برنامه‌های فدراسیون کشتی برای المپیک ریو پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم با تشکر از دکتر گودرزی به جهت نگاهی ویژه که به فدراسیون های مدال آور و المپیکی دارد، گفت: مهم ترین برنامه ما طی چندماه آینده کسب سهمیه از مسابقات جهانی آمریکا است و امید دارم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و شما بتوانیم مانند همیشه موجب خوشحالی مردم و سربلندی کشور باشیم.

خادم افزود: شرایط کسب مدال طلا در المپیک آینده بسیار سخت است، ولی ما با برنامه در هر دو بخش فرنگی و آزاد برای کسب سهمیه و رفتن روی سکو تلاش می کنیم.

گودرزی هم با تقدیر از زحمات رسول خادم گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای حمایت از رشته‌های مدال آور دارد و البته جای خوشحالی است که فدراسیون کشتی به خوبی توانسته در جذب منابع مالی موفق باشد و امیدوارم بزودی با حضور مسئولان کشور از قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تجلیل کنیم.