فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار
فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

آقایی ؛ قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در دیدیار با استاندار خراسان جنوبی در بیریجند عنوان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور فعال است و خراسان جنوبی دارای بیشترین تعداد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به […]

آقایی ؛ قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در دیدیار با استاندار خراسان جنوبی در بیریجند عنوان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور فعال است و خراسان جنوبی دارای بیشترین تعداد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، خلیل آقایی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: علی‌رغم مشکلاتی که در بخش کشاورزی وجود دارد این بخش جزو فعال‌ترین حوزه‌های اقتصادی در کشور است به گونه‌ای که رشد اقتصادی که در کشور حاصل شد مرهون رشد بخش کشاورزی است. اکنون  خراسان جنوبی دارای بیشترین تعداد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور است.

قائم مقام وزیر، حضور و فعالیت کشاورزان و دامداران در بازارهای جهانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: امید است با اتفاقاتی که در برجام صورت گرفت فضای ارتباطی بهتری در سطح بین‌المللی حاصل شود تا کشاورزان و دامداران ما نیز از این فضا بهتر و بیشتر استفاده کنند.