فراخوان DLG، برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در ایران
فراخوان DLG، برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در ایران

فراخوان DLG، برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در ایران انجمن کشاورزی آلمان (DLG) در فراخوانی علاقمندان را به حضور در پانزدهمین دوره اگروپارس-اگروتک، بزرگترین نمایشگاه بین المللی ایران (شیراز) در زمینه ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات باغبانی، کود، سم، بذر و منابع آبی دعوت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، در این […]

فراخوان DLG، برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در ایران

انجمن کشاورزی آلمان (DLG) در فراخوانی علاقمندان را به حضور در پانزدهمین دوره اگروپارس-اگروتک، بزرگترین نمایشگاه بین المللی ایران (شیراز) در زمینه ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات باغبانی، کود، سم، بذر و منابع آبی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، در این فراخوان آمده است؛ مرکز نمایشگاهی استان فارس از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۸)، درهایش را به روی شرکت کنندگان در پانزدهمین دوره اگروپارس-اگروتک، بزرگترین نمایشگاه بین المللی ایران در زمینه ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات باغبانی، کود، سم، بذر و منابع آبی می گشاید.

در نمایشگاه ۲۰۱۹، بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و بین المللی از ۱۱ کشور شامل آلمان، چین، روسیه، بلژیک و همچنین برخی از شرکت کنندگان این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸، حضور خواهند یافت.

گفتنی است؛ شرکت های حاضر در نمایشگاه اگروپارس-اگروتک آخرین دستاوردها و تکنولوژی هایشان را در زمینه ماشین آلات کشاورزی، کود، سم، بذر و آبیاری برای بیش از ۲۰ هزار بازدیدکننده داخلی و بین المللی به نمایش می گذارند.

قرار است انجمن کشاورزی آلمان (DLG)، کنفرانسی تخصصی با حضور کارشناسان برتر این صنعت از اروپا برگزار کند.