محققان بریتانیایی فناوری های جدید ارائه می دهند
محققان بریتانیایی فناوری های جدید ارائه می دهند

برای جبران کمبود نیروی کار در بخش کشاورزی؛ محققان بریتانیایی فناوری های جدید ارائه می دهند در پی کمبود نیروی انسانی و نگرانی ها درباره پیامدهای برگزیت، کارشناسان فناوری در بخش کشاورزی، روباتیک و اتوماسیون بریتانیا به دنبال ارائه تکنولوژی های جدید برای مقابله با این چالش ها هستند. به گزارش بخش بین الملل پایگاه […]

برای جبران کمبود نیروی کار در بخش کشاورزی؛

محققان بریتانیایی فناوری های جدید ارائه می دهند

در پی کمبود نیروی انسانی و نگرانی ها درباره پیامدهای برگزیت، کارشناسان فناوری در بخش کشاورزی، روباتیک و اتوماسیون بریتانیا به دنبال ارائه تکنولوژی های جدید برای مقابله با این چالش ها هستند.

به گزارش بخش بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از Farminguk، کشاورزان بریتانیایی به دلیل کمبود نیروی کار مهاجر دچار خسارت می شوند، به طوری که در سال ۲۰۱۷، محصولات برخی مزارع به دلیل کمبود نیروی کار فاسد شد.

برای مقابله با این چالش، کارشناسان فناوری در حال مذاکره برای برگزاری یک کنفرانس دو روزه در تاریخ ششم و هفتم مارچ با عنوان SmartHort 2019، هستند.

این رویداد در راستای گسترش تکنولوژی ها در بخش برداشت اتوماتیک محصولات و بهره گیری از روبات ها برگزار می شود.

همچنین بهبود سیستم های تولید از طریق نوآوری در بخش مدیریت، سیستم های تولید هوشمند و تکنیک های جدید حفاظت از محصولات در این رویداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گریس امنی، مدیر ارزیابی دانش در انجمن توسعه کشاورزی و باغبانی (AHDB)، گفت: «کمبود نیروی کار یک مسئله مهم برای صنعت ما است. در حالی که فناوری های بسیاری در اختیار صنعت است، اما چالش کمبود نیروی کار را از بین نمی برد. از این رو، باید راهکارهای جدیدی در آینده معرفی کنیم.»

بخش باغداری در بریتانیا بسیار به نیروی کار مهاجر اروپایی وابسته است. این بخش ۶۰ هزار نیروی انسانی را به صورت فصلی از اتحادیه اروپا استخدام می کند.