نمایشگاه فیداکسپو سطح فرهنگی و علمی کارخانه جات را ارتقا داد
نمایشگاه فیداکسپو سطح فرهنگی و علمی کارخانه جات را ارتقا داد

محمد حسین سالار پیشه مدیرعامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، اظهارکرد: فیداکسپو می تواند در جهت سطح فرهنگ کارخانه جات که در آن ورود پیدا می‌کنند بسیار موثر باشد. بار علمی کارخانه جات در سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و این […]

محمد حسین سالار پیشه مدیرعامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، اظهارکرد: فیداکسپو می تواند در جهت سطح فرهنگ کارخانه جات که در آن ورود پیدا می‌کنند بسیار موثر باشد. بار علمی کارخانه جات در سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و این نمایشگاه در جهت پیشرفته استان ها موثر است.

وی افزود: ما از این نمایشگاه به خوبی بهره می بریم مخصوصاً در بخش ریز مغذی ها تاکنون به خوبی استفاده کرده‌ایم .

سالارپیشه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محدودیت‌هایی قرار داریم که به خاطر تحریم ها به وجود آمده است. میزان نهاده در کشور ما کافی نیست البته این تحریم ها برای ما باعث ایجاد فرصت می شود تا به فکر نهادهایی برای جایگزینی باشیم.

وی افزود: باید محصولات داخلی خودمان را جایگزین کنیم تا وابستگی‌مان به خارج کمتر شود. در زمینه کنجاله کلزا می توانیم از کلزا های تولید شده هم در روغن و هم در بخش خوراک دام استفاده کنیم. باید از این فرصت ها به نوآوری هایی برسیم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.