تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر اجرایی شد
تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر اجرایی شد

تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر اجرایی شد برنامه عملیاتی تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر با آغاز به کار این سازمان در بخش های معدنی، دامپروری و کشاورزی نهایی شد. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران ( اگنا ) ;به نقل از ایرنا ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس […]

تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر اجرایی شد

برنامه عملیاتی تفاهمنامه اقتصادی کرمان با سازمان اقتصادی کوثر با آغاز به کار این سازمان در بخش های معدنی، دامپروری و کشاورزی نهایی شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران ( اگنا ) ;به نقل از ایرنا ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با معاون سازمان اقتصادی کوثر و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: این جلسه پیرو تفاهمنامه مشترکی است که در تهران با حضور استاندار و رئیس سازمان اقتصادی کوثر انجام شد تا در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامپروری اقدامات لازم و همکاری لازم صورت گیرد.
محمدرضا پورابراهیمی افزود: با توجه به تفاهم نامه انجام شده برنامه عملیاتی آن باید در دستور کار قرار گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.
محمد علی دهقان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمان گفت : ظرفیت ها و توانمندی های خیلی خوبی در استان کرمان و سازمان اقتصادی کوثر در بخش های اقتصادی مختلف وجود دارد که می تواند زمینه همکاری مشترک را تعریف کند و دولت اماده برای اجرای این توافق ها خواهد بود.
براساس این گزارش ، هفته آینده دو گروه تخصصی از هولدینگ ها در حوزه صنعتی ومعدنی و دامپروری و کشاورزی به کرمان سفر می کنند و طی سه روز جمع بندی لازم انجام گیرد و از اواسط مهر ماه پروژه های اقتصادی  کلید میخورد.