تکذيب مجدد وجود هورمون در گوشت مرغ از سوي دکتر ديناروند
تکذيب مجدد وجود هورمون در گوشت مرغ از سوي دکتر ديناروند

دکتر رسول ديناروند در پاسخ به نامه رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران خبر نقل قول شده از سوي وي در رسانه‌ها مبني بر وجود هورمون در گوشت مرغ را تکذيب کرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني كشاورزي ايران(اگنا) به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران دکتر […]

دکتر رسول ديناروند در پاسخ به نامه رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران خبر نقل قول شده از سوي وي در رسانه‌ها مبني بر وجود هورمون در گوشت مرغ را تکذيب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كشاورزي ايران(اگنا) به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران دکتر رسول ديناروند معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو در  پاسخ به نامه دکتر صفري رئيس سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا خبر نقل قول شده از سوي وي در رسانه‌ها مبني بر وجود هورمون در گوشت مرغ را تکذيب کرد.

بر اساس اين گزارش دکتر محمدرضا صفري رئيس سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا در تاريخ 9 ارديبهشت ماه و در پي اظهارات رئيس سازمان غذا و دارو در برخي نشريات و خبرگزاري‌هاي کشور مبني بر بالا بودن ميزان هورمون در گوشت مرغ که واکنش‌هاي بسياري را در بين متخصصان و توليدکنندگان صنعت دام و طيور کشور به همراه داشت با ارسال نامه‌اي به وي خواستار ارائه مستندات و توضيحات لازم در خصوص اين اخبار شده بود.