مدیر کارخانه تولید خوراک آبزیان کشور در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال 4500 تن خوراک آبزیان تولید و صادر شده که این مقدار نیاز 16 استان کشور و پنج کشور عراق، لبنان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و تاجکستان را تامین کرده است. امین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: صادرات خوراک […]

مدیر کارخانه تولید خوراک آبزیان کشور در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال 4500 تن خوراک آبزیان تولید و صادر شده که این مقدار نیاز 16 استان کشور و پنج کشور عراق، لبنان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و تاجکستان را تامین کرده است.

امین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: صادرات خوراک آبزیان 200 هزار دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

مالکی خاطرنشان کرد: تولید خوراک آبزیان در بزرگترین کارخانه تولید خوراک آبزیان کشور امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بزرگ‎ترین شرکت تولید خوراک ماهی کشور در قطب صنعتی شهرکرد قرار دارد و با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی چهار سال پیش به بهره‌برداری رسید. همچنین با راه‌اندازی این کارخانه برای بیش از 200 نفر به طور مستقیم شغل فراهم شده است.