اختصاص ۱۹۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی در سفر دولت به مازندران
اختصاص ۱۹۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی در سفر دولت به مازندران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اختصاص یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی در سفر دولت به استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، دلاور حیدرپور با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای بخش کشاورزی در سفر رییس جمهور به مازندران گفت: ۶ طرح برای بخش کشاورزی مازندران با […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اختصاص یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی در سفر دولت به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، دلاور حیدرپور با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای بخش کشاورزی در سفر رییس جمهور به مازندران گفت: ۶ طرح برای بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۱۹۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث باغ در زمین های شیبدار اختصاص داده شده است، گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال برای صیانت از جنگل و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی زمین های شالیزاری در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد ریال برای احیا و بازسازی آببندان‌ها، ۴۰۰ میلیارد ریال برای پشتیبانی پرورش ماهی در قفس و ۱۴۰ میلیارد ریال برای شبکه آبیاری زهکشی سد البرز اختصاص داده شده است.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به مازندران مقرر شد احیاء ۷۰۰ قطعه آببندان، سد لاستیکی، احیای جنگل‌های مخروبه و توسعه باغات در زمین های شیب‌دار در سال ۹۵ -۹۴ اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: هیئت دولت به مازندران تسهیلاتی هم برای طرح های گلخانه ای در مازندران در نظر گرفته است که از رییس صندوق توسعه ملی خواسته شد مبلغ قابل ملاحظه‌ای اعتبار برای تسهیلات طرح‌های گلخانه‌ای به این استان تخصیص دهد و انشاءاله این اعتبارات تخصیص داده خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان سفر استانی ۴۵ طرح با اعتبار ۹۹۱۰ میلیارد ریال به استان مازندران اختصاص یافته است که ۱۹۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی اختصاص یافت.