مدیرکل دامپزشکی استان البرز از نظارت بهداشتی بر استحصال پنج میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۶۶ کیلوگرم گوشت قرمز از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اگنا ، این میزان گوشت استحصال شده از ذبح ۱۵۷ هزار و ۴۶۷ راس دام سبک و سنگین در دو کشتارگاه استان به دست آمده […]

مدیرکل دامپزشکی استان البرز از نظارت بهداشتی بر استحصال پنج میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۶۶ کیلوگرم گوشت قرمز از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اگنا ، این میزان گوشت استحصال شده از ذبح ۱۵۷ هزار و ۴۶۷ راس دام سبک و سنگین در دو کشتارگاه استان به دست آمده است.

وی اظهار داشت: مسئولین فنی بهداشتی، بازرسان و ناظرین دولتی در تمام کشتارگاه های دام و طیور مستقر بوده و امر نظارت را بطور مستمر انجام می دهند.

وی به کشتار طیور در پنج کشتارگاه مرغ گوشتی نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت بر کشتار ۱۷ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۵۳۸ قطعه مرغ گوشتی نظارت بهداشتی و شرعی شده است.

شریفی بیان داشت: از کشتار این تعداد مرغ گوشتی ۴۷ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۷۸ کیلوگرم گوشت سفید استحصال شده که به مصرف داخل استانی و بعضی از استان های همجوار می رسد.

وی گفت: همچنین در این مدت ۱۹۷ مورد بازدید از کشتارگاه های دام و طیور استان و ۵۸۰ مورد بازدید نیز از شرکت های بسته بندی و کارگاه های فراوری توسط بازرسین دامپزشکی انجام شده است