رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف و معدوم سازی ۱۶۴ کیلوگرم آلایش خوراکی دام که از نظر ظاهری غیرقابل مصرف بود در یکی از سردخانه های سطح شهر قزوین خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) , دکتر عیسی غیاث یزدی با اعلام این خبر افزود:پیرو اجرای طرح تشدید کنترل و […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف و معدوم سازی ۱۶۴ کیلوگرم آلایش خوراکی دام که از نظر ظاهری غیرقابل مصرف بود در یکی از سردخانه های سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) , دکتر عیسی غیاث یزدی با اعلام این خبر افزود:پیرو اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر عرضه آلایش خوراکی دام( دل وجگر کله وپاچه وسیرابی و…) ، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره از یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر قزوین ، مقدار ۱۶۴ کیلوگرم آلایش دام غیرقابل مصرف ضبط و برای ورود به چرخه تبدیل ضایعات ارسال شد .

دکتر بزدی به عموم همشهریان توصیه کرد: در هنگام خرید هرگونه آلایش خام دامی که بصورت فله (غیر بسته بندی ) عرضه می گردد به کیفیت ظاهری محصول از نظر رنگ، بو و قوام دقت نمونده ودر صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.