قيمت مرغ در بازار به ثبات رسيد
قيمت مرغ در بازار به ثبات رسيد

رئيس اتحاديه پرنده و ماهي از كاهش قيمت ماهي و ثبات قيمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قيمت ماهي تيلاپيا با كاهش ۲۰۰۰ توماني به ۱۹ هزارتومان رسيده است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني كشاورزي ايران(اگنا) به نقل از مهر، مهدي يوسف‌خاني از كاهش قيمت ماهي در بازار خبر داد و اظهارداشت: قيمت […]

رئيس اتحاديه پرنده و ماهي از كاهش قيمت ماهي و ثبات قيمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قيمت ماهي تيلاپيا با كاهش ۲۰۰۰ توماني به ۱۹ هزارتومان رسيده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كشاورزي ايران(اگنا) به نقل از مهر، مهدي يوسف‌خاني از كاهش قيمت ماهي در بازار خبر داد و اظهارداشت: قيمت ماهي تيلاپيا با كاهش ۲۰۰۰ توماني به ۱۹ هزار تومان، قيمت ماهي قزل‌آلا با كاهش ۱۰۰۰ توماني به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قيمت ماهي آزاد دزفولي با كاهش ۲۵۰۰ توماني به ۷۰۰۰ تومان رسيده است.

وي عدم ورود ماهي‌هاي جنوب از جمله شيرجنوب، شيرنيزه‌اي، حلواي سياه، كپور و آمور جنوب را به بازار تهران مورد اشاره قرار داد و افزود: كاهش صيد علت اين امر است ضمن اينكه تقاضا براي ماهي نيز در بازار كاهش يافته است.

يوسف‌خاني قيمت مرغ را نيز بدون تغيير نسبت به هفته گذشته اعلام و اضافه كرد: قيمت اين قلم كالا امروز شنبه در مراكز خرده فروشي ۶۴۰۰ تومان، تحويل به واحدهاي صنفي ۵۹۰۰ تومان، درب كشتارگاه ۵۸۰۰ تومان و در ميدان بهمن ۵۶۰۰ تومان است.

وي با بيان اينكه قيمت اين كالا فعلا به دليل عرضه زياد ثبات پيدا كرده است، افزود: طي هفته آينده و با نزديك شدن به ماه مبارك رمضان تقاضا براي مرغ افزايش پيدا مي‌كند و شاهد افزايش قيمت اين كالا تا حداكثر ۷۰۰۰ تومان خواهيم بود.