مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست بازار در ازای بازار باعث بهبود عملکرد صادرات در کشور شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، شاهرخ رمضان نژاد مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در نشست هم اندیشی با نشریات حوزه کشاورزی اعلام داشت: سیاست بازار در ازای بازار باعث بهبود عملکرد صادرات در کشور شد. […]
اجرای سیاست بازار در ازای بازار موجب رشد ۴ برابری صادرات سیب شد
مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست بازار در ازای بازار باعث بهبود عملکرد صادرات در کشور شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، شاهرخ رمضان نژاد مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در نشست هم اندیشی با نشریات حوزه کشاورزی اعلام داشت: سیاست بازار در ازای بازار باعث بهبود عملکرد صادرات در کشور شد.
وی افزود: یکی از فعالیت های شاخص وزیر جهاد در دولت یازدهم اتخاذ سیاست بازار در ازای بازار بود یعنی اگر ابزاری را در بخش کشاورزی می دهیم باید یک بازار را هم می گرفتیم. محدود کردن بازار صادرات سیب در ازای واردات موز مثال عینی این قضیه می باشد. تا کنون در وزارت خانه این مطرح نبوده که بازار هم یک سرمایه است که میتواند نقش به سزایی در تسهیل تجارت و تولید میتواند نقش به سزایی داشته باشد.
رمضان نژاد یادآور شد: دوتعرفه ای کردن موز هم بر اساس همین سیاست صورت گرفته که در ازای صادرات سیب تعرفه ی واردات آن کاهش می یابد.
وی افزود: سیاست بازار در ازای بازار که از سوی وزارتخانه اتخاذ شده باعث شد که بازرگانان در ازای صادرات سیب اقدام به واردات موز نمایند. این سیاست موجب افزایش ۴ برابری صادرات سیب در کشور شد.
لینک کوتاه :
https://agna.ir/?p=19019
برچسب ها
برگزاری مجمع عمومی اتماد؛ برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات دام و طیور
دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام؛ تدوین سند بومیسازی صنعت دام و طیور کشور
روابط عمومی گروه زر درخشش غرفه گروه زر در نمایشگاه بینالمللی شیرینی و شکلات تهران
برگزاری مجمع عمومی اتماد؛
برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات دام و طیور
مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات دام و طیور (اتماد) برگزار گردید و علی البدل هیات مدیره و بازرس این انجمن در رای گیری انتخاب گردید.
دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام؛
تدوین سند بومیسازی صنعت دام و طیور کشور
گام اول سند بومیسازی صنعت دام و طیور کشور تحت عنوان سند راهبردی بهبود تغذیه دام و طیور تدوین شد.
روابط عمومی گروه زر
درخشش غرفه گروه زر در نمایشگاه بینالمللی شیرینی و شکلات تهران
شرکت صنعتی پژوهشی زرنام به نمایندگی از گروه زر ، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات ضمن پیشگامی در صنعت تولید مواد اولیه غذایی حاصل از فرآوردههای پالایشگاهی بر پایه غلات، رونق بخش نمایشگاه تهران شده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.