مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران مجبور به استعفا شد/ سیف معاون بازرگانی حجتی
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران مجبور به استعفا شد/ سیف معاون بازرگانی حجتی

آخرین تغییر و تحولات وزارت جهاد کشاورزی در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران مجبور به استعفا شد/ سیف معاون بازرگانی حجتی  در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری طی آخرین تحولات و جابجایی سمت ها در وزارت جهاد کشاورزی، علی قنبری، معاون بازرگانی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی به استعفا از سمت خود تن […]

آخرین تغییر و تحولات وزارت جهاد کشاورزی در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران مجبور به استعفا شد/ سیف معاون بازرگانی حجتی 
در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری طی آخرین تحولات و جابجایی سمت ها در وزارت جهاد کشاورزی، علی قنبری، معاون بازرگانی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی به استعفا از سمت خود تن داد و یزدان سیف، جایگزین وی در این سمت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، برنامه تودیع و معارفه معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی پیشین و جدید ساعات ۱۴ امروز در محل شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار می شود.
بر پایه این گزارش، علی قنبری که پیش از این نیز زمزمه هایی مبنی بر نارضایتی وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد وی در ۳ سال گذشته شنیده می شود، در ماه های پایانی دولت یازدهم و در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری استعفا کرد. استعفای وی از سوی حجتی پذیرفته و جایگزین وی در این سمت تعیین شد.
گفتنی است؛ یزدان سیف، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران بوده و اکنون با حکم محمود حجتی، به سمت معاونت بازرگانی و مدیرعاملی شرکت بازرگانی دولتی منصوب شده است.
شرکت خدمات حمایتی به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان نهاده های کشاورزی ایران به شمار می رود که این روزها زمزمه های فروش و واگذاری آن در بورس بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی بیشتر شنیده می شود.