واگذاری سهام شرکت های وزارت جهاد به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان
واگذاری سهام شرکت های وزارت جهاد به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان

معاون حجتی اعلام کرد: واگذاری سهام شرکت های وزارت جهاد به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان معاون وزیر جهاد گفت: در دولت یازدهم سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد تاکنون به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان جنگ واگذار شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از مهر ،محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت […]

معاون حجتی اعلام کرد:

واگذاری سهام شرکت های وزارت جهاد به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان

معاون وزیر جهاد گفت: در دولت یازدهم سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد تاکنون به ٢۵ هزارنفر از رزمندگان جنگ واگذار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا) به نقل از مهر ،محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد گفت: جهادگران با تقدیم ۳۳۰۰ شهید و صدها هزار آزاده و جانباز نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده اند.

وی اضافه کرد: گستردگی نقش جهادگران در دفاع مقدس تاکنون آن طور که شایسته است به جامعه معرفی نشده و این نقش فقط به اقدامات جهادگران در راه سازی، سنگرسازی و خدمات پشتیبانی در جنگ خلاصه شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: توجه به نوآوری ها و اقدامات جهادگران در دوران دفاع مقدس، کلید تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

جوادی ادامه داد: در دولت یازدهم با درایت وزیر جهاد کشاورزی، سهام شرکت و موسسه های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی تاکنون به ۲۵ هزار نفر از رزمندگانی که بیشتر از ۶ ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته اند واگذار شده و این واگذاری ها ادامه دارد.