ابداع نرم افزار مدیریت داده های تغذیه ای و تولیدی مزارع مرغ گوشتی توسط محققین علوم طیور
ابداع نرم افزار مدیریت داده های تغذیه ای و تولیدی مزارع مرغ گوشتی توسط محققین علوم طیور

به تازگی محققین علوم طیور ، نرم افزاری را ابداع نموده اند که به مرغداران گوشتی کمک میکند تا داده های تغذیه ایی و تولیدی مزارع خود را به نوعی مدیریت نمایند که تاثیری واقعی بر سود نهایی آنها داشته باشد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران به نقل از رادیو صنعت طیور […]

به تازگی محققین علوم طیور ، نرم افزاری را ابداع نموده اند که به مرغداران گوشتی کمک میکند تا داده های تغذیه ایی و تولیدی مزارع خود را به نوعی مدیریت نمایند که تاثیری واقعی بر سود نهایی آنها داشته باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران به نقل از رادیو صنعت طیور ایران ، TechBro Flex نوعی نرم افزار پیش بینی تولید است که تولیدکنندگان را قادر میسازد تا استراتژی های تغذیه ایی و تولید خود را تا انتهای دوره پرورش شبیه سازی نمایند و تاثیر آنها را بر سود خود درک نمایند . کاربران در مراحل انجام آزمایشی این نرم افزار ، تا ۳٫۵ درصد افزایش در حاشیه سود را تجربه نموده اند .

ماریو پنزا ، مدیر ارشد این پروژه به خبرنگاران گفت : خواسته های مختلف مصرف کنندگان ، تغییر قیمتهای نهاده ها ، عرضه و تقاضا و محیط پرورش سبب شده است تا بهینه سازی هزینه های تولید برای تولیدکنندگان مرغ گوشتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار باشد . این نرم افزار هم اکنون در سراسر جهان عرضه شده است .