رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر گفت: این شبکه برای تجهیز پیش سرد کشتارگاه مهلت ۶ ماهه به شهرداری پلدختر داده است. «دکتر رضا عسکری» رئیس شبکه دامپزشکی پلدختر با اشاره به اینکه تنها کشتارگاه پلدختر به صورت سنتی است و استانداردهای لازم برای صنعتی شدن ندارد، اظهار داشت: در این کشتارگاه، میانگین کشتار روزانه بیش […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر گفت: این شبکه برای تجهیز پیش سرد کشتارگاه مهلت ۶ ماهه به شهرداری پلدختر داده است.

«دکتر رضا عسکری» رئیس شبکه دامپزشکی پلدختر با اشاره به اینکه تنها کشتارگاه پلدختر به صورت سنتی است و استانداردهای لازم برای صنعتی شدن ندارد، اظهار داشت: در این کشتارگاه، میانگین کشتار روزانه بیش از ۱۰ دام سنگین و ۲۰ دام سبک است.

وی با بیان اینکه متأسفانه این کشتارگاه مجهز به سالن پیش سرد نیست، بیان کرد: در جهت پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری، مقرر شده که تمام کشتارگاه‌های سطح استان به سالن پیش سرد مجهز شوند.

عسکری ادامه داد: با شهرداری پلدختر برای رفع نواقص این کشتارگاه جلساتی گرفته شده که امیدواریم در کمترین زمان این مسائل مرتفع شوند.

وی افزود: شبکه دامپزشکی به شهرداری برای تجهیز اتاق پیش سرد کشتارگاه مهلت زمانی ۶ ماهه داده است.

رئیس دامپزشکی پلدختر یادآور شد: امیدواریم با حساسیت و پیگیری که شهردار پلدختر نسبت به این مسئله دارند، تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال آینده اتاق پیش سرد را تجهیز کنند.