معرفی دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ در بخش طیور
معرفی دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ در بخش طیور

معرفی دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ در بخش طیور سایت معتبر Thepoultrysite، دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ را از میان عناوین پرطرفدار بخش طیور معرفی کرد. به گزارش بخش بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، نخستین کتاب برگزیده این سایت، با عنوان «کشاورزی متعارف و ارگانیک: بررسی جامع با ذره بین علوم کشاورزی» […]

معرفی دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ در بخش طیور

سایت معتبر Thepoultrysite، دو کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ را از میان عناوین پرطرفدار بخش طیور معرفی کرد.

به گزارش بخش بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، نخستین کتاب برگزیده این سایت، با عنوان «کشاورزی متعارف و ارگانیک: بررسی جامع با ذره بین علوم کشاورزی» (Conventional and Organic Farming: A Comprehensive Review through the Lens of Agricultural Science)، توسط ویک شوروکس (Vic Shorrocks)، متخصص تغذیه مواد معدنی محصولات به نگارش درآمده است. این کتاب با هدف بررسی مزیت ها و همچنین ادعای اغراق آمیز کشاورزی ارگانیک نوشته شده است. اطلاعات کتاب در قالب داده ها، نتایج مطالعات و منابع قابل ارائه مطرح شده است و در پایان خواننده را رها می کند تا خود درباره ارزش کشاورزی ارگانیک نسبت به کشاورزی متعارف، قضاوت کند.

دومین کتاب برگزیده سال ۲۰۱۸ نیز «علوم رفاهی حیوانات، دامداری و اخلاق: داستان تکامل ما درباره حیوانات مزرعه» (The Evolving Story of Our Relationship with Farm Animals) نام دارد که توسط دکتر مارک فیشر، مشاور اصلی وزیر صنایع اولیه نیوزیلند (MPI) نوشته شده است. این کتاب تاریخچه درک ما از رفاه حیوانات در طول زمان را به تصویر می کشد. همچنین به بررسی سیستم حال حاضر رفاه حیوانات می پردازد و نگاهی اقدامات موفق ناموفق در این زمینه می اندازد و در نهایت بیان می کند، چگونه می توان به یک مدل رفاه حیوانی پایدار دست یافت.