به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اگنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،مدیران و کارکنان اداره کل دامپزشکی ،رئیس و اعضاء هیئت علمی دانشکده دامپزشکی ایلام و رئیس شورای نظام دامپزشکی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار نمودند. در ابتدای این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اگنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،مدیران و کارکنان اداره کل دامپزشکی ،رئیس و اعضاء هیئت علمی دانشکده دامپزشکی ایلام و رئیس شورای نظام دامپزشکی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار نمودند.
در ابتدای این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی گزارشی از فعالیتها و خدمات دامپزشکی در حوزه نظارت شرعی و بهداشتی بر دام های کشتاری در کشتارگاه ها و روز عید سعید قربان ارائه نمود.
سپس مدیرکل دامپزشکی با قدردانی از هدایت ها و ارشادات نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و تبریک هفته دامپزشکی گزارشی از خدمات رسانی دامپزشکی به دامداران و دامپروران استان ارائه نمود.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک هفته دامپزشکی به نقش و جایگاه سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی اشاره و گفت سازمان دامپزشکی کشور وظیفه حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام و طیور را در کشور بر عهده دارد و خدمات این سازمان در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بسیار چشمگیر و با اهمیت است.