خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد
خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد

تصدی وزارت جهاد کشاورزی؛ خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیازمند به یک پوست اندازی مدیریتی است و دکتر خاوازی می‌تواند این تحول را در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کند و وضعیت فعلی را بهبود بخشد. به گزارش پایگاه […]

تصدی وزارت جهاد کشاورزی؛

خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیازمند به یک پوست اندازی مدیریتی است و دکتر خاوازی می‌تواند این تحول را در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کند و وضعیت فعلی را بهبود بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران ( اگنا) ؛ به نقل اط ایانا ؛  محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگاری، در رابطه با معرفی دکتر کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: دکتر خاوازی از نظر حضور در وزارت جهاد کشاورزی یک چهره جوان، و شخصیت علمی بوده و از آنجایی که از معاونان وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود، انگیزه بهتری برای کار دارد و لایه‌های مختلف کار را در این وزارت خانه می‌شناسد.

وی افزود: خاوازی در مقابل فردی که خارج از این وزارت خانه باشد، چند گام جلوتر است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیازمند به یک پوست اندازی مدیریتی است و دکتر خاوازی می‌تواند این تحول را در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کند و وضعیت فعلی را بهبود بخشد.

وی افزود: پرسنل و مدیران فعلی در وزارت جهاد کشاورزی بسیار قدیمی هستند و در حال حاضر کارهای مرتبط با کشاورزی، مانند اقدامات علمی در بخش گلخانه‌ها، ژنتیک، کشاورزی حفاظتی، آب و کود به روز شده است و ما از بسیاری از کشورهای دنیا عقب‌تر هستیم و به نظر می‌رسد دکتر خاوازی می‌تواند کشور را در رسیدن به نرم جهانی کمک کند.